V Lekarni San Simon d.o.o. vzdržujejo sistem kakovosti, ki vključuje organizacijsko strukturo, postopke, procese in vire, potrebne za izvajanje lekarniške dejavnosti v skladu s standardi lekarniške dejavnosti in pravili dobre lekarniške prakse.
Politiko kakovosti uporabljamo kot način vodenja v smeri nenehnega izboljševanja delovanja in razvoja lekarne v smeri izpolnjevanja pričakovanj uporabnikov naših storitev, s poudarkom na potrebah lokalnega prebivalstva in celostni oskrbi starejših.
V letu 2020 smo izvedli anonimno anketo o zadovoljstvu uporabnikov z našimi storitvami, v okviru katerega smo preverjali naslednje kazalnike kakovosti:
- splošno zadovoljstvo s storitvami lekarne;
- zadovoljstvo s svetovalnjem lekarniških strokovnih delavcev;
- zadovoljstvo s prijaznostjo našega osebja;
- zadovoljstvo s prodajnim asortimanom lekarne;
- zadovoljstvo z urejenostjo lekarne.
Anketiranci so vsakega izmed omenjenih kazalnikov kakovosti ocenili z vrednostjo od 1 (najmanj zadovoljni) do 5 (najbolj zadovoljni).
Rezultati ankete so predstavljeni v spodnji tabeli.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |
splošno zadovoljstvo | 3 % | 0 % | 3 % | 9,1 % | 84,6 % |
svetovanje | 3,4 % | 0 % | 3,4 % | 3,4 % | 89,7 % |
prijaznost | 3,3 % | 0 % | 0 % | 3,3 % | 93,3 % |
asortiman | 3,3 % | 0 % | 0 % | 13,3 % | 83,3 % |
urejenost | 3,3 % | 0 % | 0 % | 3,3 % | 93,3 % |
Povezave:
PR.08.1 Politika kakovosti V1.0