Poročilo kazalniki kakovosti 2020

Poročilo kazalniki kakovosti 2020
8 septembra, 2021 dr. Miha VIVODA mag.farm.
In Kakovost

V Lekarni San Simon d.o.o. vzdržujejo sistem kakovosti, ki vključuje organizacijsko strukturo, postopke, procese in vire, potrebne za izvajanje lekarniške dejavnosti v skladu s standardi lekarniške dejavnosti in pravili dobre lekarniške prakse.

Politiko kakovosti uporabljamo kot način vodenja v smeri nenehnega izboljševanja delovanja in razvoja lekarne v smeri izpolnjevanja pričakovanj uporabnikov naših storitev, s poudarkom na potrebah lokalnega prebivalstva in celostni oskrbi starejših.

V letu 2020 smo izvedli anonimno anketo o zadovoljstvu uporabnikov z našimi storitvami, v okviru katerega smo preverjali naslednje kazalnike kakovosti:

  • splošno zadovoljstvo s storitvami lekarne;
  • zadovoljstvo s svetovalnjem lekarniških strokovnih delavcev;
  • zadovoljstvo s prijaznostjo našega osebja;
  • zadovoljstvo s prodajnim asortimanom lekarne;
  • zadovoljstvo z urejenostjo lekarne.

Anketiranci so vsakega izmed omenjenih kazalnikov kakovosti ocenili z vrednostjo od 1 (najmanj zadovoljni) do 5 (najbolj zadovoljni).

Rezultati ankete so predstavljeni v spodnji tabeli.

1 2 3 4 5
splošno zadovoljstvo 3 % 0 % 3 % 9,1 % 84,6 %
svetovanje 3,4 % 0 % 3,4 % 3,4 % 89,7 %
prijaznost 3,3 % 0 % 0 % 3,3 % 93,3 %
asortiman 3,3 % 0 % 0 % 13,3 % 83,3 %
urejenost 3,3 % 0 % 0 % 3,3 % 93,3 %

Povezave:

PR.08.1 Politika kakovosti V1.0

 

 

OBVESTILO
O PIŠKOTKIH
Spletna stran za svoje funkcionalnosti uporablja spletne piškotke. Nekateri piškotki so bili morda že servirani v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska teh strani soglašate z njihovo uporabo.
OBVESTILO
O PIŠKOTKIH
Spletna stran za svoje funkcionalnosti uporablja spletne piškotke. Nekateri piškotki so bili morda že servirani v skladu z zakonodajo. Z nadaljevanjem obiska teh strani soglašate z njihovo uporabo.